Jaroslava Rothmajerová

Bakalářská práce

Vernostné programy a ich vplyv na spotrebiteľa

Věrnostní programy a jejich vliv na spotřebitele
Anotace:
Práce je zaměřená na věrnostní programy. Její cílem je poukázat, jak věrnostní program funguje na konkrétním příkladě a v závěru určit možné vlivy programu na spotřebitele. V teoretické časti je poukázano na to, kde se věrnostní programy v rámci celkového marketingu nacházejí. Dále se práce věnuje médiím, která věrnostní programy využívají k marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzovaný …více
Abstract:
The thesis is focused on loyalty programs. The aim of the thesis is to show how the loyalty program works by using a particular example and how it affects consumers. In the theoretical part, there is explained the position of loyalty programs in marketing. The thesis also deals with media, which use loyalty programs in marketing communication. In the practical part, the loyalty program of Nestlé is …více
Abstract:
Práca je zameraná na vernostné programy. Jej cieľom je poukázať ako vernostný program funguje na konkrétnom príklade a v závere určiť možné vplyvy programu na spotrebiteľa. V teoretickej časti je poukázané na to, kde sa vernostné programy v rámci celkového marketingu nachádzajú. Ďalej sa práca venuje médiám, ktoré vernostné programy využívajú k marketingovej komunikácii. V praktickej časti je analyzovaný …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Monika Ryšavá
  • Oponent: Radka Maláčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27517

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management