Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny – Mgr. Bc. Monika MANDOVCOVÁ
Mgr. Bc. Monika MANDOVCOVÁ
Diplomová práce
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Self-concept of clients of a pedagogical-psychological counseling center during adolescence
Anotace:
Cílem práce bylo zjistit, jaké kategorie znevýhodnění u adolescentních žáků, kteří jsou klienty pedagogicko-psychologické poradny, ovlivňují jejich sebepojetí. Současně bylo snahou analyzovat další faktory vlivu v souvislostech speciálních vzdělávacích potřeb (SVP). Ve výzkumné části byla použita kvantitativní metodologie. Výzkumný soubor tvořilo 145 adolescentů ve věku 11 - 16 let, z toho 91 chlapců …víceAbstract:
The aim of the study was to find out which categories of disadvantages in adolescent students who are clients of the educational-psychological counseling center affect their self-concept. At the same time, an attempt was made to analyse other factors of influence in the context of special educational needs (SEN). A quantitative methodology was used in the research part. The research sample consisted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radko Obereignerů, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANDOVCOVÁ, Monika. Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogicko-psychologická poradna v kontextu speciální pedagogiky
Jana DREISEITELOVÁ -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Analýza kvalit a nedostatků v inkluzivních kompetencích pedagogů při vzdělávání žáků cizinců z pohledu odborných zaměstnanců pedagogicko-psychologických poraden
Marie Hanková -
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Lenka Přibylová -
Náplň práce školního speciálního pedagoga a speciálního pedagoga v pedagogicko-psychologické poradně
Kateřina KUPČOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva