Bc. Martin Trejtnar

Diplomová práce

Developing Machine Learning Models for Optimising Mobile Game Marketing Campaigns

Developing Machine Learning Models for Optimising Mobile Game Marketing Campaigns
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit nástroj založený na strojovém učení, který pomůže marketingovým specialistům v herním studiu s predikcemi příjmů generovaných hráči získanými prostřednictvím marketingových kampaní. Práce zahrnuje získávání a analýzu hráčských dat z databáze, jejich předzpracování a provedení analýzy hry. Dále se práce zabývá škálovatelnými přístupy k extrakci a předzpracování dat, se zaměřením …více
Abstract:
The objective of this thesis is to develop a machine learning-based tool to assist marketing specialists in a game studio with predicting the revenue generated by players acquired through marketing campaigns. The work involves retrieving and analysing player data from a database, preprocessing it, and conducting an analysis of the game. Additionally, the thesis explores scalable approaches to data …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Foltýnek, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Vít Musil, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her

Práce na příbuzné téma