Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství – Karolína Vokáčová
Karolína Vokáčová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Marketing Communications in a Chosen Hospitality Facility
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový průzkum vybraného podniku v oblasti pohostinství. Dále se práce zabývá českým a zahraničním pohostinstvím. Hlavní část se věnuje představení zkoumaného podniku. Následně je provedena analýza tohoto podniku. Na závěr jsou zveřejněny výsledky marketingového výzkumu.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing research of the selected company in the hospitality industry. Furthermore, the thesis deals with Czech and foreign hospitality. The main part is devoted to introducing the surveyed enterprise. An analysis of this business is then carried out. Finally, the results of marketing research are published.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zrxi1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2018
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova