Josef Neumann

Disertační práce

Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM

Value driven model for CRM innovation
Anotace:
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2007
  • Vedoucí: Jan Dohnal
  • Oponent: Zdeněk Molnár, Jiří Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1381