Marketingová komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníka o vybraný podnik – Bc. Jan Beránek
Bc. Jan Beránek
Diplomová práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníka o vybraný podnik
Marketing communication on social networks with the aim of increasing customer interest in the selected business
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na návrhy a doporučení, které mají pomoci zlepšit marketingovou komunikaci na sociálních sítích společnosti Tretter’s Chips s cílem zvýšit zájem zákazníků o tento podnik a jejich produkty. Dílčím cílem práce je představení vybraného podniku a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace na sociálních sítích. Teoretická část je sestavena na základě odborné literatury a …víceAbstract:
The thesis focuses on suggestions and recommendations to help improve marketing communication on Tretter’s Chips social media networks with the aim to increase customer interest in the company and their products. A partial goal of the thesis is to introduce the selected company and evaluate the current marketing communication on social media networks. The theoretical part is compiled on the basis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNEK, Jan. \textit{Marketingová komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníka o vybraný podnik}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/o38r67/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Zhodnocení influencer marketingu společnosti About You na sociální síti Instagram
Lenka Morávková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok
Dominika SÝKOROVÁ -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva