Marketingová komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníka o vybraný podnik – Bc. Jan Beránek
Bc. Jan Beránek
Master's thesis
Marketingová komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníka o vybraný podnik
Marketing communication on social networks with the aim of increasing customer interest in the selected business
Abstract:
Diplomová práce se soustředí na návrhy a doporučení, které mají pomoci zlepšit marketingovou komunikaci na sociálních sítích společnosti Tretter’s Chips s cílem zvýšit zájem zákazníků o tento podnik a jejich produkty. Dílčím cílem práce je představení vybraného podniku a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace na sociálních sítích. Teoretická část je sestavena na základě odborné literatury a …moreAbstract:
The thesis focuses on suggestions and recommendations to help improve marketing communication on Tretter’s Chips social media networks with the aim to increase customer interest in the company and their products. A partial goal of the thesis is to introduce the selected company and evaluate the current marketing communication on social media networks. The theoretical part is compiled on the basis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNEK, Jan. \textit{Marketingová komunikace na sociálních sítích s cílem zvýšení zájmu zákazníka o vybraný podnik}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/o38r67/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Zhodnocení influencer marketingu společnosti About You na sociální síti Instagram
Lenka Morávková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok
Dominika SÝKOROVÁ -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights