Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Petronela Eliášová
Bc. Petronela Eliášová
Diplomová práce
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Marketing mix in Crocodille, Ltd. as a source of competitive advantage
Abstract:
The content and theme of this thesis is the marketing mix in a trading company as a source of competitive advantage. This work is applied to the company Crocodille ČR, Ltd. with the main focus on sandwiches and submarine sandwiches segments. Marketing mix is a combination of marketing tools called 4P to achieve economics goals in any company. This thesis consists of two parts, the theoretical- methodological …víceAbstract:
Obsahom a témou diplomovej práce je marketingový mix v obchodnej spoločnosti ako zdroj konkurenčnej výhody. Práca je aplikovaná na spoločnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. so zameraním sa na segment bagiet a sendvičov. Marketingový mix je kombináciou marketingových nástrojov nazývaných 4P na dosiahnutie hospodárskych cieľov v akejkoľvek spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z dvoch častí, z teoreticko …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iyv3t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Ethical Marketing
Inna Karachevtseva -
Marketing: Jak reklama ovlivňuje lidské jednání?
Anna Zlesáková -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky
Hana Sklenářová