Tábor jako způsob upevňování si cizího jazkyka zábavnou formou (se zaměřením na jazyk německý) – Mgr. Zuzana Turková
Mgr. Zuzana Turková
Bakalářská práce
Tábor jako způsob upevňování si cizího jazkyka zábavnou formou (se zaměřením na jazyk německý)
Camp as a Way of Reinforcing Foreign Language Skills in an Entertaining (specialised in the German language)
Anotace:
Tato práce pojednává o letním táboře pro děti ve věku 11 - 15 let. Tábor se zaměřuje na zábavnou formu učení německého jazyka. Teoretická část se zabývá faktory, které jsou pro jazykový tábor důležité. To jest, kdy začít s výukou cizího jazyka, strategiemi a metodami, hrou, která zastupuje v této bakalářské práci hlavní roli, plánováním a v neposlední řadě táborem a volným časem dětí. Zmíněna jsou …víceAbstract:
The thesis is concerned with a summer camp for children aged 11 to 15 years. The camp is specialised in teaching the German language in an entertaining form. The theoretical part deals with the factors that are important for a linguistic camp: at what age should children begin to learn a foreign language; strategies and methods; play as the key element of the Bachelor’s thesis; planning; and last but …víceKlíčová slova
Tábor volný čas dětí hra učení se cizím jazykům strategie učení se cizímu jazyku učební typ plánování výuky jazyk německý dovednosti motivace. Camp free time of children play learning foreign languages strategy of learning a foreign language typology of students planning of teaching German language skills motivation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bwppq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lucie Pištěková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková