Strategická analýza vzdělávací instituce – Veronika Marešová
Veronika Marešová
Bachelor's thesis
Strategická analýza vzdělávací instituce
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je vnitřní a vnější analýza nově vznikající společnosti působící v oblasti jazykového vzdělávání a souvisejícího servisu. Teoretická část představuje základní aplikované modely a popisuje jejich klíčové techniky. Část praktická uvádí souhrnné zhodnocení a posudek situace společnosti. Závěrečná kapitola předkládá strategické cíle, firemní hodnoty a dílčí strategie podniku …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7215
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
- Vedúci: Martina L. Jakl
- Oponent: Miroslav Křížek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7215
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Tržní postavení vybrané společnosti
Radka Hvězdová -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová