Bc. Veronika Vašková

Bakalářská práce

Marketingový rámec nového produktu "eko energie"

Anotace:
Tato bakalářská práce slouží jako podklad pro zvolení vhodné marketingové strategie pro nový produkt energetické skupiny E.ON - „eko elektřina“. Důvodem pro zvolení právě této organizace byl fakt, že nadnárodní skupina E.ON patří mezi nejvýznamnější hráče na českém trhu s energiemi, a má tedy z praktického hlediska marketing „dobře zvládnutý“. O marketingu i ekologii se v dnešní době hodně mluví, což …více
Anotace:
energie a zároveň zábavným způsobem produkt propagovat je jednou za rok uspořádat pro zákazníky “eko energie” kulturní akci, kde bude mít jeden z nich možnost vyhrát hodnotnou cenu. Pro zvolení pravé marketingové strategie nového produktu je ovšem nutné učinit ještě velké množství dalších neméně důležitých kroků, jako je vytvoření marketingového plánu, vhodného marketingového mixu či kontrola všech …více
Abstract:
This bachelor thesis serves as a basic for selecting appropriate marketing strategy for a new product of energy group E.ON – „eco electricity“. The reason for selecting this theme was a fact that the multinational organization E.ON is one of the most important players on the Czech energy market, and therefore it has a „well managed“ marketing. The marketing and the ecology is very inflected terms in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Lenka Hrubá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku