Marketingový rámec nového produktu "eko energie" – Bc. Veronika Vašková
Bc. Veronika Vašková
Bachelor's thesis
Marketingový rámec nového produktu "eko energie"
Abstract:
Tato bakalářská práce slouží jako podklad pro zvolení vhodné marketingové strategie pro nový produkt energetické skupiny E.ON - „eko elektřina“. Důvodem pro zvolení právě této organizace byl fakt, že nadnárodní skupina E.ON patří mezi nejvýznamnější hráče na českém trhu s energiemi, a má tedy z praktického hlediska marketing „dobře zvládnutý“. O marketingu i ekologii se v dnešní době hodně mluví, což …moreAbstract:
energie a zároveň zábavným způsobem produkt propagovat je jednou za rok uspořádat pro zákazníky “eko energie” kulturní akci, kde bude mít jeden z nich možnost vyhrát hodnotnou cenu. Pro zvolení pravé marketingové strategie nového produktu je ovšem nutné učinit ještě velké množství dalších neméně důležitých kroků, jako je vytvoření marketingového plánu, vhodného marketingového mixu či kontrola všech …moreAbstract:
This bachelor thesis serves as a basic for selecting appropriate marketing strategy for a new product of energy group E.ON – „eco electricity“. The reason for selecting this theme was a fact that the multinational organization E.ON is one of the most important players on the Czech energy market, and therefore it has a „well managed“ marketing. The marketing and the ecology is very inflected terms in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/gr8t7/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
- Reader: Ing. Lenka Hrubá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový rámec nového produktu ''eko energie''}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/o3otsm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši