Bc. Veronika Vašková

Bachelor's thesis

Marketingový rámec nového produktu "eko energie"

Abstract:
Tato bakalářská práce slouží jako podklad pro zvolení vhodné marketingové strategie pro nový produkt energetické skupiny E.ON - „eko elektřina“. Důvodem pro zvolení právě této organizace byl fakt, že nadnárodní skupina E.ON patří mezi nejvýznamnější hráče na českém trhu s energiemi, a má tedy z praktického hlediska marketing „dobře zvládnutý“. O marketingu i ekologii se v dnešní době hodně mluví, což …more
Abstract:
energie a zároveň zábavným způsobem produkt propagovat je jednou za rok uspořádat pro zákazníky “eko energie” kulturní akci, kde bude mít jeden z nich možnost vyhrát hodnotnou cenu. Pro zvolení pravé marketingové strategie nového produktu je ovšem nutné učinit ještě velké množství dalších neméně důležitých kroků, jako je vytvoření marketingového plánu, vhodného marketingového mixu či kontrola všech …more
Abstract:
This bachelor thesis serves as a basic for selecting appropriate marketing strategy for a new product of energy group E.ON – „eco electricity“. The reason for selecting this theme was a fact that the multinational organization E.ON is one of the most important players on the Czech energy market, and therefore it has a „well managed“ marketing. The marketing and the ecology is very inflected terms in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Lenka Hrubá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management