Marketingový rámec nového produktu "eko energie" – Bc. Veronika Vašková
Bc. Veronika Vašková
Bakalářská práce
Marketingový rámec nového produktu "eko energie"
Anotace:
Tato bakalářská práce slouží jako podklad pro zvolení vhodné marketingové strategie pro nový produkt energetické skupiny E.ON - „eko elektřina“. Důvodem pro zvolení právě této organizace byl fakt, že nadnárodní skupina E.ON patří mezi nejvýznamnější hráče na českém trhu s energiemi, a má tedy z praktického hlediska marketing „dobře zvládnutý“. O marketingu i ekologii se v dnešní době hodně mluví, což …víceAnotace:
energie a zároveň zábavným způsobem produkt propagovat je jednou za rok uspořádat pro zákazníky “eko energie” kulturní akci, kde bude mít jeden z nich možnost vyhrát hodnotnou cenu. Pro zvolení pravé marketingové strategie nového produktu je ovšem nutné učinit ještě velké množství dalších neméně důležitých kroků, jako je vytvoření marketingového plánu, vhodného marketingového mixu či kontrola všech …víceAbstract:
This bachelor thesis serves as a basic for selecting appropriate marketing strategy for a new product of energy group E.ON – „eco electricity“. The reason for selecting this theme was a fact that the multinational organization E.ON is one of the most important players on the Czech energy market, and therefore it has a „well managed“ marketing. The marketing and the ecology is very inflected terms in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gr8t7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Lenka Hrubá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši