Martina KADLECOVÁ

Master's thesis

Moderní trendy v marketingu

Modern trends in marketing
Anotácia:
Cílem této práce je zmapovat a kriticky posoudit poslední trendy v marketingu ? guerillového marketingu, ambush marketingu, event marketingu, mobilního marketingu, product placementu, word of mouth marketingu, brandingu, holistického marketingu, e-commerce marketingu. Každý tento trend je posouzen z hlediska přínosů, které firmě může přinést i z hlediska potenciálních úskalí, se kterými je třeba při …viac
Abstract:
The goal of this theses is mapping and critical consideration of the last trends in marketing - guerilla marketing, ambush marketing, event marketing, mobile marketing, product placement, word of mouth mouth marketing, branding, holistic marketing, e-commerce marketing. Each of these trends is considered according to its contribution, which can bring to the company and also according to the possible …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Kamila Tišlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KADLECOVÁ, Martina. Moderní trendy v marketingu. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická