Bc. Daniela Kronusová
Diplomová práce
Cause Related Marketing
Cause Related Marketing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu Cause Related Marketing (CRM). CRM je marketingová strategie, při které se podniky zapojují do dobročinné aktivity s cílem zlepšit podnikatelkou image a loajalitu zákazníků. V práci jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix, nezisková organizace a pojem Cause Related marketing. Dále jsou vytvořeny případové studie na vybrané hypermarkety v České republice a …víceAbstract:
The thesis is focused on the topic of Cause Related Marketing (CRM). CRM is a marketing strategy, where enterprises get involved in charitable activities to improve their image and loyalty of their customers. The terms marketing, marketing mix, non-profit organization and Cause Related Marketing are explained in the thesis. There are also a case studies of selected hypermarkets in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Michaela Fejtková Drgová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva