Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci – Bc. Tereza Kučerová
Bc. Tereza Kučerová
Bakalářská práce
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Innovation of sales promotion tools in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje. Cílem autorky je zhodnotit optimální využití nástrojů podpory prodeje na základě teoreticko-praktického textu. Praktická část obsahuje analýzu stávající podpory prodeje ve společnosti MK OPTIK a návrh inovace podpory prodeje pro tuto společnost.Abstract:
The Bachelor thesis is focused on sales promotion. Based on the theoretical and practical text, the target of the author is to evaluate the optimal use of sales promotion’s tools. The practical part contains analysis of the current sales promotion used in MK OPTIK company and the proposal of inovated sales promotion for this company.Klíčová slova
Direkt marketing firma MK OPTIK marketingová komunikace marketingový mix nástroje podpory prodeje osobní prodej podpora prodeje public relations reklama advertisement company MK OPTIK direct marketing marketing communication marketing mix personal sales sales promotion sales promotion tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fm6ir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová -
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
Kateřina Nikodýmová