Bc. Tereza Kučerová

Bachelor's thesis

Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci

Innovation of sales promotion tools in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje. Cílem autorky je zhodnotit optimální využití nástrojů podpory prodeje na základě teoreticko-praktického textu. Praktická část obsahuje analýzu stávající podpory prodeje ve společnosti MK OPTIK a návrh inovace podpory prodeje pro tuto společnost.
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on sales promotion. Based on the theoretical and practical text, the target of the author is to evaluate the optimal use of sales promotion’s tools. The practical part contains analysis of the current sales promotion used in MK OPTIK company and the proposal of inovated sales promotion for this company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní