Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky – Veronika Lazúrová
Veronika Lazúrová
Bachelor's thesis
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Abstract:
Dopady lidské činnosti se odrážejí na přírodě a mění podmínky, ve kterých žijeme, proto témata udržitelnosti a ekologie začínají hýbat světem. Firmy se z tohoto důvodu snaží zapojit princip udržitelnosti do svých strategií a praktik, výsledkem čehož je zelený marketing. Důležitým faktorem ve změnách životního prostředí je i potravinářský průmysl. Cílem této práce je zjistit, jaký vliv má zelený marketing …moreAbstract:
The impacts of human activity reflect on nature and change the conditions in which we live, therefore the topics of sustainability and ecology are beginning to move the world. In this result, companies are trying to incorporate the principle of sustainability into their strategies and practices, resulting in green marketing. The food industry is also an important factor in environmental changes. The …moreAbstract:
Dopady ľudskej činnosti sa odrážajú na prírode a menia podmienky, v ktorých žijeme, preto témy udržateľnosti a ekológie začínajú hýbať svetom. Firmy sa z tohto dôvodu snažia zapojiť princíp udržateľnosti do svojich stratégií a praktík, výsledkom čoho je zelený marketing. Dôležitým faktorom v zmenách životného prostredia je aj potravinársky priemysel. Cieľom tejto práce je zistiť aký vplyv má zelený …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93816
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Michaela Dvořáková
- Reader: Jitka Černá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAZÚROVÁ, Veronika. \textit{Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/o3tfeu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Kvalitativní parametry potravinářského a technického máku
Helena Kmječová -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová