Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost – Bc. Jiří Ptáček
Bc. Jiří Ptáček
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Corporate Social Responsibility and its importance novadays and in the future
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je společenská odpovědnost a její uplatňovaní ve společnosti Zomato. V úvodní kapitole teoretické části práce je uvedena definice a historie společenské odpovědnosti. Posléze jsou uvedeny její tři základní oblasti, tzv. triple bottom line. Důležitou částí práce je popis stakeholderů. Práce se věnuje argumentům, které vedou pro a …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the corporate social responsibility and its usage in Zomato company. In the introductory chapter of the theoretical part there is a definition and history of CSR. Then there are three main areas, the so called 'triple bottom line'. One of the important parts of the thesis is the description of stakeholders. The thesis also analyses arguments that are in favour and against …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w5zs6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Domácí násilí jako sociálně patologický jev
Markéta Chovancová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná