Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí – Bc. Kateřina Bártová
Bc. Kateřina Bártová
Bakalářská práce
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Relationships between intact pupils and pupils with special educational needs in an inclusive environment
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Práce je rozdělena na tři kapitoly. V první kapitole je otevřeno téma inkluzivního vzdělávání, podpůrných opatření, systému poradenství, legislativy a role rodiče ve vzdělávání. Druhá kapitola se zabývá sociálním klimatem, vztahy mezi žáky, vztahy mezi učitelem a žáky, omezeními v sociálních kompetencích …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on relationships between intact pupils and pupils with special educational needs in inclusive environment. Thesis is divided in three chapters. First chapter is focused on theme of inclusive education, subordinary means, advisory system, legal system and role of parents in the process of education. Second chapter is dealing with social climate, relationships between two group …víceKlíčová slova
sociální klima ve třídě vztahy ve školní třídě inkluzivní vzdělávání asistent pedagoga třídní učitel žák se speciálně vzdělávacími potřebami podpůrná opatření classroom social climate relationships in classroom inclusive education teaching assistant class teacher student with a special educational need support measures
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nsttr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marína Štibrányiová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÁRTOVÁ, Kateřina. \textit{Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/o40ejz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Identification of attributes with a high impact on student performance.
Vojtěch Kubín -
Transformations of Speakout Pre-intermediate Student’s Book: supporting students in developing speaking skills with a focus on oral fluency
Magdaléna Kýnová Učíková -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka