Vztah akustických aspektů k technice hry na kontrabas – Dominik Seďa
Dominik Seďa
Bachelor's thesis
Vztah akustických aspektů k technice hry na kontrabas
Relation between acoustic aspects and the technique of playing the double bass
Abstract:
Bakalářská práce Vztah akustických aspektů k technice hry na kontrabas pojednává v úvodní časti o akustických vlastnostech a zařazení kontrabasu. Jedná se zejména o rozsah, ladění, vyzařování a formantové oblasti. Další část práce se zaměřuje na konkrétní techniky hry a jejich vliv na akustické rysy kontrabasu. Věnuje se především technikám hra smyčcem, pizzicato, sul ponticello, sul tasto a také hře …moreAbstract:
Bachelor thesis Relation between acoustic aspects and the technique of playing the double bass is discussing in the introduction acoustic aspects and the classification of double bass. These include range, tuning, radiation and the formant areas. The following part of this thesis focuses on specific playing techniques and their influence on acoustic features of double bass. In particular it focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/jdtvf/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: MgA. Štěpán Švestka
- Reader: prof. MgA. Miloslav Jelínek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEĎA, Dominik. \textit{Vztah akustických aspektů k technice hry na kontrabas}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2022. Available from: https://theses.cz/id/o40p4t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/jdtvf/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Bass
Theses on a related topic
-
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Zvuk u inscenace Velký Gatsby
Vojtěch Kříž -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková -
Prostorový zvuk a jeho využití v divadle, filmu a televizi
Lukáš Nábělek -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Zvuk v inscenaci Tajný deník Andriana Molea
Josef Havelka