Le lancement de La Poste Mobile – Bc. Radka VÍTEČKOVÁ
Bc. Radka VÍTEČKOVÁ
Master's thesis
Le lancement de La Poste Mobile
Introduction of a new virtual mobile network operator by the La Poste Company on to the French market
Abstract:
In this thesis I talk about the introduction of a new virtual mobile network operator by the La Poste Company on to the French market. I am analyzing mainly the reasons for such market introduction. External ones on one side, in the form of French and EU legislative support, and internal ones on the other, like diversification of the services offered for the existing clientele and future gross income …viacAbstract:
Tato magisterská diplomová práce pojednává o uvedení nového virtuálního mobilního operátora od společnosti La Poste na francouzský trh. Zabývá se zejména důvody vstupu na trh, jak externími, zejména podporou ze strany Francie a EU, tak interními, cílem vzniku operátora je diverzifikace nabízených služeb pro stávající klienty a snaha o zvýšení obratu v budoucnu. Dále práce představuje proces uvedení …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Zverejniť od: 12. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2013
- Vedúci: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTEČKOVÁ, Radka. Le lancement de La Poste Mobile. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální mobilní operátoři na trhu ČR a právní ochrana spotřebitele
Dana Horníková -
Budoucí vývoj mobilních virtuálních operátorů v České republice
Martin Žampach -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
Jakub Čihák -
Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora
Markéta Mohrová -
Virtuální obraz zákaznické spokojenosti s českými telefonními operátory na sociálních sítích
Anton Savin -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková
Názov
Vložil
Vložené
Práva