Lidia Stolbova

Bakalářská práce

The comparison of two different companies using social media as a marketing tool

Srovnání dvou vybraných firem z hlediska použití sociálních sítí jako marketingového nástroje
Anotace:
Rozvoj informačních technologií mění způsob, kterým lidé vnímají svět kolem sebe a jak spolu komunikují. Kromě osobních profilů na sociálních sítích se každým rokem objevuje i více firemních účtů. V moderním světě informací se jednou z nejúčinnějších metod propagace stalo využívání internetových zdrojů. Hlavním cílem této práce je vhodným způsobem analyzovat a porovnat sociální sítě dvou různých dopravních …více
Abstract:
The development of information technologies leads to a qualitative change in the way people perceive the world around them and communicate with each other. In addition to personal profiles on social media, more corporate accounts appear every year. In the modern world of information, one of the most effective promotion methods has become the use of Internet resources. The key objective of this thesis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.
  • Oponent: Emmanuel Kofi Ankomah, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií