The comparison of two different companies using social media as a marketing tool – Lidia Stolbova
Lidia Stolbova
Bachelor's thesis
The comparison of two different companies using social media as a marketing tool
Srovnání dvou vybraných firem z hlediska použití sociálních sítí jako marketingového nástroje
Abstract:
Rozvoj informačních technologií mění způsob, kterým lidé vnímají svět kolem sebe a jak spolu komunikují. Kromě osobních profilů na sociálních sítích se každým rokem objevuje i více firemních účtů. V moderním světě informací se jednou z nejúčinnějších metod propagace stalo využívání internetových zdrojů. Hlavním cílem této práce je vhodným způsobem analyzovat a porovnat sociální sítě dvou různých dopravních …moreAbstract:
The development of information technologies leads to a qualitative change in the way people perceive the world around them and communicate with each other. In addition to personal profiles on social media, more corporate accounts appear every year. In the modern world of information, one of the most effective promotion methods has become the use of Internet resources. The key objective of this thesis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.
- Reader: Emmanuel Kofi Ankomah, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STOLBOVA, Lidia. \textit{The comparison of two different companies using social media as a~marketing tool}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/o4a031/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
International Territorial Studies
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych