Lidia Stolbova

Bachelor's thesis

The comparison of two different companies using social media as a marketing tool

Srovnání dvou vybraných firem z hlediska použití sociálních sítí jako marketingového nástroje
Abstract:
Rozvoj informačních technologií mění způsob, kterým lidé vnímají svět kolem sebe a jak spolu komunikují. Kromě osobních profilů na sociálních sítích se každým rokem objevuje i více firemních účtů. V moderním světě informací se jednou z nejúčinnějších metod propagace stalo využívání internetových zdrojů. Hlavním cílem této práce je vhodným způsobem analyzovat a porovnat sociální sítě dvou různých dopravních …more
Abstract:
The development of information technologies leads to a qualitative change in the way people perceive the world around them and communicate with each other. In addition to personal profiles on social media, more corporate accounts appear every year. In the modern world of information, one of the most effective promotion methods has become the use of Internet resources. The key objective of this thesis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.
  • Reader: Emmanuel Kofi Ankomah, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií