The comparison of two different companies using social media as a marketing tool – Lidia Stolbova
Lidia Stolbova
Bakalářská práce
The comparison of two different companies using social media as a marketing tool
Srovnání dvou vybraných firem z hlediska použití sociálních sítí jako marketingového nástroje
Anotace:
Rozvoj informačních technologií mění způsob, kterým lidé vnímají svět kolem sebe a jak spolu komunikují. Kromě osobních profilů na sociálních sítích se každým rokem objevuje i více firemních účtů. V moderním světě informací se jednou z nejúčinnějších metod propagace stalo využívání internetových zdrojů. Hlavním cílem této práce je vhodným způsobem analyzovat a porovnat sociální sítě dvou různých dopravních …víceAbstract:
The development of information technologies leads to a qualitative change in the way people perceive the world around them and communicate with each other. In addition to personal profiles on social media, more corporate accounts appear every year. In the modern world of information, one of the most effective promotion methods has become the use of Internet resources. The key objective of this thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.
- Oponent: Emmanuel Kofi Ankomah, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOLBOVA, Lidia. \textit{The comparison of two different companies using social media as a~marketing tool}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/o4a031/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych