Anežka Karvanová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér

Marketing Communication of Tailoring KATY Studio
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci krejčovství KATY ateliér a navrhnout případné změny, které povedou k větší efektivitě. Teoretická část obsahuje definici podnikání se zaměřením na podnikání fyzické osoby, dále pojmy související se strategickým marketingem, marketingovou komunikací ve firemní oblasti. V praktické části je provedena situační analýza krejčovství a …more
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing communication of the dressmaker´s KATY ateliér and to suggest potential changes that would lead to bigger effectiveness. The theoretical part conatins a definition of enterprise with focus on sole proprietorship, also strategic marketing, marketing communication in business area. The practical part includes situation analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Karvanová, Anežka. Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe