Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér – Anežka Karvanová
Anežka Karvanová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér
Marketing Communication of Tailoring KATY Studio
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci krejčovství KATY ateliér a navrhnout případné změny, které povedou k větší efektivitě. Teoretická část obsahuje definici podnikání se zaměřením na podnikání fyzické osoby, dále pojmy související se strategickým marketingem, marketingovou komunikací ve firemní oblasti. V praktické části je provedena situační analýza krejčovství a …moreAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing communication of the dressmaker´s KATY ateliér and to suggest potential changes that would lead to bigger effectiveness. The theoretical part conatins a definition of enterprise with focus on sole proprietorship, also strategic marketing, marketing communication in business area. The practical part includes situation analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karvanová, Anežka. Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace v podnikání horského průvodce
Lukáš Kaplan -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Radek Šoltys -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova