Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér – Anežka Karvanová
Anežka Karvanová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér
Marketing Communication of Tailoring KATY Studio
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci krejčovství KATY ateliér a navrhnout případné změny, které povedou k větší efektivitě. Teoretická část obsahuje definici podnikání se zaměřením na podnikání fyzické osoby, dále pojmy související se strategickým marketingem, marketingovou komunikací ve firemní oblasti. V praktické části je provedena situační analýza krejčovství a …viacAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing communication of the dressmaker´s KATY ateliér and to suggest potential changes that would lead to bigger effectiveness. The theoretical part conatins a definition of enterprise with focus on sole proprietorship, also strategic marketing, marketing communication in business area. The practical part includes situation analysis of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Karvanová, Anežka. Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace v podnikání horského průvodce
Lukáš Kaplan -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Radek Šoltys -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova