Tvorba a využití DUMů pro ZŠ speciální – Bc. Lenka Linhartová
Bc. Lenka Linhartová
Diplomová práce
Tvorba a využití DUMů pro ZŠ speciální
Creation and Usage of DUM in Special Elementary School
Anotace:
Diplomová práce „Využití a tvorba DUMů pro ZŠ speciální“ je zaměřena na možnosti využití interaktivní tabule a DUMů v základní škole speciální. Teoretická část práce se zabývá problematikou mentálního postižení, klasifikací jednotlivých stupňů tohoto postižení a jeho dopadem na osobnost jedince s tímto postižením nejen v rodinném prostředí, ale především v procesu edukace. Dále také seznamuje s možnostmi …víceAbstract:
Thesis „Creation and Use of DUM in Special Elementary School“ is focused on the posibility of using interactive whiteboards and DUMs in the special school. The theoretical part deals with mental disability, classification of different levels of this type of disability and its impal on the personality of an individual with this condition – not only in a family environment, but also in the proces sof …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m8ylo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
K metodice výuky holocaustu na ZŠ se zastoupením didakticky upravených textových a ikonografických pramenů
Michaela HOŠKOVÁ -
El uso de textos literarios en la enseñanza de ELE: Una propuesta de material didáctico que complementa el manual Nuevo Ven 1
Aneta Vostrovská -
Interaktivní pomůcky ve výuce žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Ivona Šedá -
Využití iPadu při výuce v základní škole speciální
Kateřina Šírová -
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
DIGITAL ADAPTATION OF AN ENGLISH TEXT WITH THE USE OF INTERACTIVE DATAPROJECTORS IN LESSONS FOR CHILDREN WITH DYSLEXIA
Tereza SKALICKÁ -
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
Jitka Kundelová -
Interaktivní tabule a její využití ve výuce
Jana ZAVADILOVÁ