Lucie LANDOVÁ

Bakalářská práce

Kupní chování spotřebitelů

Purchasing consumer behaviour
Anotace:
Téma, které jsem si vybrala pro svou bakalářskou práci s názvem ?Kupní chování spotřebitelů?, je důležité pro marketingovou oblast podniku. Protože na člověka, jako zákazníka působí mnoho vnějších a vnitřních faktorů, jež ovlivňují jeho kupní rozhodování, je jeho chování při koupi výrobku či služby nepředvídatelné a mnohdy iracionální. Aby lépe pochopili kupní chování spotřebitelů a tím mohli vypracovat …více
Abstract:
I chose the theme "Purchasing consumer behaviour" for my finish Bachelor's labor. It's important for marketing sphere of business. Every person as a customer is affected by many outside and inside factors. It causes unpredictable and often unreasoning human conduct.That's why marketing managers show around analyse purchasing consumer behaviour, to understand customers behaviour and consequently they …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Zdeňka Suchomelová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANDOVÁ, Lucie. Kupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management