Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století – Bc. Jana SEDLÁČKOVÁ
Bc. Jana SEDLÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století
Identification Wristband, Modern Advertising Medium for 21st Century
Anotace:
Cílem teto práce je zmapovat současné trendy ve využití identifikačních náramků spol. Precision Dynamics Corporation (PDC) ve světě a především v ČR. Teoretická část se vě-nuje zejména zařazení a využitelnosti identifikačních náramků z hlediska členění marke-tingových komunikací. Analytická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl realizo-vaný na základě sekundárních dat získaných ze zahraničí …víceAbstract:
The aim of this work is to chart contemporary trends in the use of identification wristband from Precision Dynamics Corporation (PDC) worldwide and primarily in Czech Republic. Above all the theoretical part defines classification and usage of the identification wrist-bands from the point of view of the marketing communication segments. The analysis presents the results of the research, which was realized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČKOVÁ, Jana. Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Stigmatizace pomocí identifikačních náramků z pohledu pacientů
Lada NOVÁKOVÁ -
IDENTIFIKACE PACIENTŮ POMOCÍ IDENTIFIKAČNÍCH NÁRAMKŮ
Petra KOPECKÁ -
Teoretická část:Vývoj oddělení fotografie na Střední škole umění a designu v Brně po roce 1989 Praktická část: a) Automobil Lexus b) Sobota - můj volný čas
Radovan SAISS -
Studie identifikačních a kontrolních zařízení pro manipulaci s materiálem v oblasti logistiky
Ladislav Vágner -
Inventarizace zásob a majetků - využití RFID, QR kódů, přenosných terminálů, wearables
Monika Hrnčiríková -
Návrh implementace technologie RFID ve vybrané společnosti
Patrik Gross -
A secure RFID Access Control system in smart home
Samuel Chlebana -
Možnost implementace technologie RFID v expedičním skladu ve firmě Rohde & Schwarz závod Vimperk, s.r.o.
David Novák