Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích – Ing. Sandra Houšková
Ing. Sandra Houšková
Bachelor's thesis
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
Strenghts and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategy in Businesses
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá problematikou uplatňování marketingové strategie v gastronomickém zařízení. V první části práce se zabývám hlavními teoretickými východisky této problematiky. V druhé části práce se zaměřuji na analýzu marketingové strategie ve struktuře marketingového mixu konkrétního podniku a na odhalení silných slabých stránek této strategie. Cílem praktické části je mimo jiné nalézt …moreAbstract:
My bachelor thesis is focused on the issue of marketing strategy in gastronomy. I deal with the main theoretical knowledge of this issue in the first part of this thesis. The second part is focused on the analysis of marketing strategies in the structure of the marketing mix of a particular company to reveal the strengths and weaknesses of this strategy. The main target of the practical part is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b6lt7/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková