Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích – Ing. Sandra Houšková
Ing. Sandra Houšková
Bakalářská práce
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
Strenghts and Weaknesses of the Implementation of Marketing Strategy in Businesses
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá problematikou uplatňování marketingové strategie v gastronomickém zařízení. V první části práce se zabývám hlavními teoretickými východisky této problematiky. V druhé části práce se zaměřuji na analýzu marketingové strategie ve struktuře marketingového mixu konkrétního podniku a na odhalení silných slabých stránek této strategie. Cílem praktické části je mimo jiné nalézt …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on the issue of marketing strategy in gastronomy. I deal with the main theoretical knowledge of this issue in the first part of this thesis. The second part is focused on the analysis of marketing strategies in the structure of the marketing mix of a particular company to reveal the strengths and weaknesses of this strategy. The main target of the practical part is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b6lt7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková