Návrh zavedení nového produktu na potravinářský trh – Pavlína Zbořilová
Pavlína Zbořilová
Master's thesis
Návrh zavedení nového produktu na potravinářský trh
Design of Introduction of a New Product on the Food Market
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je určit preferované atributy produktu a díky tomu navrhnout koncept pro nový výrobek společnosti KALMA, k.s. Daným produktem je Bílý kokosový rostlinný jogurt. Teoretická část je zaměřena na pojmy z oblasti produktového managementu, proces tvorby nového produktu, teoretická východiska zavádění nového produktu na trh a další. Aplikační část se věnuje získávání primárních …moreAbstract:
The main objective of the diploma thesis is to determine preferred attributes of the product and to propose a concept of a new product of the company KALMA, k.s. The product is coconut plant yogurt. The theoretical part is focused on product management, process of creating new products, introducing new product to the market and others. The application part deals with the acquisition of primary data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/127645
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Milena Lahutová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
Ishimwe Sambwe Nicole -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Zavádění nového produktu na trh
Lucie Kratochvílová -
Zavádění nového produktu na trh
Filip Štandl