Vliv nástrojů public relations na výběr střední školy rodiči a žáky – Libuše HOBZOVÁ
Libuše HOBZOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv nástrojů public relations na výběr střední školy rodiči a žáky
Influence of Public Relations tools on parents' and pupils' choice of secondary school
Anotácia:
Závěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou public relations na středních školách. Hlavním cílem práce je identifikovat a kvantifikovat faktory, na základě kterých si klienti vybírají střední školu a poskytnout východiska a doporučení pro praxi. Přináší výsledky terénního výzkumu na několika čtyřletých pražských gymnáziích jednak z pozice žáků přijatých do 1. ročníku, jednak z pozice jejich …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the problematic of public relations on the secondary schools. The main goal of this text is to identify and to quantify factors which help clients to choose a secondary school, and giving resources and recommendation for practice. It brings results of a field study several 4-year grammar schools in Prague, partly from the view of accepted pupils, partly from the view …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2008
- Vedúci: Mgr. Knotek Milan
- Oponent: Ing. Ivana Kratochvílová, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOBZOVÁ, Libuše. \textit{Vliv nástrojů public relations na výběr střední školy rodiči a žáky}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/o5bok3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaBachelor programme:
Department of Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Specifika cestovního ruchu perspektivní cílové skupiny - gayů a leseb
Dita Karlínová -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Zdeněk Vojtěchovský -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová