Autorovo Já v dokumentárním filmu Na pomezí hrané tvorby a dokumentu: autor uchopuje sám sebe jako hlavní postavu ve filmu – Petra Nesvačilová
Petra Nesvačilová
Diplomová práce
Autorovo Já v dokumentárním filmu Na pomezí hrané tvorby a dokumentu: autor uchopuje sám sebe jako hlavní postavu ve filmu
Author´s Myself in documentary film Between fiction and documentary: author catches himself as a main character in the film
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je ukázat na základě kompilace vybraných dokumentárních filmů a mé vlastní tvorby, že vznikl dokumentární útvar, který doposud nemá specifické pojmenování. A jím je druh dokumentárního filmu, v němž je centrálním protagonistou režisér. Na základě rozborů jednotlivých režisérských přístupů a mé vlastní zkušenosti se v závěru pokouším o vytvoření návodu či postupu, který by mohl …víceAbstract:
The aim of my thesis is to show based on a compilation of selected documentary films and my own creation that originated documentary department, which does not yet have a specific name . And it is a kind of documentary film in which the central protagonist of director. Based on analyzes of individual directors approach and my own experience in the end trying to create instructions or procedures , which …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
práce režiséraKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
dokumentární film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2015
- Vedoucí: Martin ŘEZNÍČEK
- Oponent: Jan GOGOLA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NESVAČILOVÁ, Petra. \textit{Autorovo Já v dokumentárním filmu Na pomezí hrané tvorby a dokumentu: autor uchopuje sám sebe jako hlavní postavu ve filmu}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/o5fcjf/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Čtyři kolečka navíc - Dokumentární film
Iva Kubánková -
Dokumentární film Bananides
Jiří Macháň -
Animovaný dokumentární film jako prostředek osobní zpovědi
Cam Van Nguyen