Bc. Miloš Bošeľa
Bachelor's thesis
Orientácia na zákazníka v praxi
Customer orientation in practice
Abstract:
The bachelor thesis is focused on customer orientation in practice. It deals with defining the topic from the perspective of the theory and practise. It defines the customer's needs and customer satisfaction. It explains the essence, principles and process of customer orientation which leads to his satisfaction. Research is focused on the evaluation of customer satisfaction of VUB customers with the …moreAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na orientáciu na zákazníka v praxi. Zaoberá sa vymedzením skúmanej problematiky z pohľadu teórie a praxe. Definuje zákazníka, jeho potreby a spokojnosť zákazníka. Vysvetľuje podstatu, princípy a proces orientácie na zákazníka, ktorý smeruje k jeho spokojnosti. Prieskum je zameraný na zhodnotenie spokojnosti zákazníkov VÚB banky s využívaním služieb internetového bankovníctva …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/j829g/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Reader: doc. Ing. Eugen Valach, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOŠEĽA, Miloš. \textit{Orientácia na zákazníka v~praxi}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2015. Available from: https://theses.cz/id/o5frgk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Theses on a related topic
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Jakub Juhás -
Relationship marketing v době sociálních sítí
Karolína Andreevová -
Vztahový marketing a CRM
Zuzana Peterková -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
Matúš Bujňák