Bc. Miloš Bošeľa
Bakalářská práce
Orientácia na zákazníka v praxi
Customer orientation in practice
Abstract:
The bachelor thesis is focused on customer orientation in practice. It deals with defining the topic from the perspective of the theory and practise. It defines the customer's needs and customer satisfaction. It explains the essence, principles and process of customer orientation which leads to his satisfaction. Research is focused on the evaluation of customer satisfaction of VUB customers with the …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na orientáciu na zákazníka v praxi. Zaoberá sa vymedzením skúmanej problematiky z pohľadu teórie a praxe. Definuje zákazníka, jeho potreby a spokojnosť zákazníka. Vysvetľuje podstatu, princípy a proces orientácie na zákazníka, ktorý smeruje k jeho spokojnosti. Prieskum je zameraný na zhodnotenie spokojnosti zákazníkov VÚB banky s využívaním služieb internetového bankovníctva …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j829g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: doc. Ing. Eugen Valach, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Jakub Juhás -
Relationship marketing v době sociálních sítí
Karolína Andreevová -
Vztahový marketing a CRM
Zuzana Peterková -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
Matúš Bujňák