Proces adaptace žáka při přechodu na základní školu speciální – Vanda Javorinská
Vanda Javorinská
Bachelor's thesis
Proces adaptace žáka při přechodu na základní školu speciální
The Process of Adaptation of a Pupil in the Course of a Transition to a Special Elementary School
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje procesu adaptace žáka při přechodu na základní školu speciální. Práce popisuje základní teoretická východiska a jejím hlavním cílem je porozumět pocitům žáka spojených s touto změnou školy a popsat, jak se proces adaptace na žákovi postupně projevoval.Abstract:
This bachelor´s thesis examines the adaptation process of a pupil in the course of a transition to a special elementary school. The thesis provides basic theoretical background and its main goal is to understand the emotions experienced by the pupil associated with this school change and describe how this adaptation process gradually manifested in the pupil.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Javorinská, Vanda. Proces adaptace žáka při přechodu na základní školu speciální. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Social Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Adaptace začínajícího učitele ve speciální mateřské škole
Hana PŘIBYLOVÁ