Vybrané psychologické souvislosti vnímání fyzické atraktivity u žen – Taťána KOLONIČNÁ
Taťána KOLONIČNÁ
Bakalářská práce
Vybrané psychologické souvislosti vnímání fyzické atraktivity u žen
Selected psychological perception connections of women attractiveness
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sebepojetí a možném vlivu médií na body image žen. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře se základním vymezením pojmu body image, sebepojetí a vlivem, který na něj mohou mít média, což dokazují i zmíněné studie. Náš zájem se v této souvislosti zaměřil také na sociální sítě, především Instagram. Zabývali jsme se rovněž vývojem ideálu ženského těla, který je proměnlivý …víceAbstract:
The thesis is focused on global self-concept and potential media effect on the concept of women body image. The aim of theoretical part is to introduce the basic definition of the concept of body image, global self-concept and the media influence on body image, which is proved by applied researches. The focus of this thesis is also a study of social network, primarily Instagram. The study is concerned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLONIČNÁ, Taťána. Vybrané psychologické souvislosti vnímání fyzické atraktivity u žen. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
BODY IMAGE JAKO ASPEKT SEBEPOJETÍ ČLOVĚKA
Karolína KARÁSKOVÁ -
Sebepercepce a body image u mužů 20 - 40 let ve sportu
Barbora Břenková -
Body image na středních školách
William Machara -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Instagram jako diktátor krásy
Markéta Huťková