Nikola Ježková

Bakalářská práce

Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?

Brand and the five dimensions of personality: product logo as a sophisticated tool of self-expression or a massive shield from the outside world?
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá závislost mezi osobnostními dimenzemi a velikostí loga, kterou jednotlivé dimenze preferují na svém oblečení. Cílem práce je zjistit, zda existuje statistická závislost mezi dimenzemi osobnosti a velikostí loga, které reprodukují. Tato kvantitativní studie je rozdělena do dvou částí. V první části jsou zjišťovány dimenze osobnosti pomocí dotazníku NEO5. V druhé části je …více
Abstract:
This bachelor’s thesis investigates the relationship between personality dimensions and the size of the logo that each dimension prefers on their clothing. The aim of the thesis is to determine whether there is a statistical dependence between personality dimensions and the size of the logo they prefer. This quantitative study is divided into two parts. In the first part, personality dimensions are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92688