Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem? – Nikola Ježková
Nikola Ježková
Bachelor's thesis
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Brand and the five dimensions of personality: product logo as a sophisticated tool of self-expression or a massive shield from the outside world?
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá závislost mezi osobnostními dimenzemi a velikostí loga, kterou jednotlivé dimenze preferují na svém oblečení. Cílem práce je zjistit, zda existuje statistická závislost mezi dimenzemi osobnosti a velikostí loga, které reprodukují. Tato kvantitativní studie je rozdělena do dvou částí. V první části jsou zjišťovány dimenze osobnosti pomocí dotazníku NEO5. V druhé části je …moreAbstract:
This bachelor’s thesis investigates the relationship between personality dimensions and the size of the logo that each dimension prefers on their clothing. The aim of the thesis is to determine whether there is a statistical dependence between personality dimensions and the size of the logo they prefer. This quantitative study is divided into two parts. In the first part, personality dimensions are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92688
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEŽKOVÁ, Nikola. \textit{Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/o67eqe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92688
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující chápání pojmu sexuálně nevhodného chování vůči mužům
Magdalena Tejkalová -
Well-being, Flow Experience and Personal Characteristics of Individuals who Do Extreme Sports as Serious Leisure
Dana Sidorová -
Rozdíly v rysech osobnosti mezi různými skupinami řidičů dle Inventáře stylů osobnosti a poruch osobnosti (PSSI) s konvergentní validizací prostřednictvím dotazníku NEO-FFI
Petr CAGAŠ -
Šestifaktorový model osobnosti (HEXACO) a poruchy osobnosti
Nikola WENCLOVÁ -
Vliv poruch osobnosti na kriminální chování
Veronika Březinová -
Různé typy osobnosti mezi lidmi: Analýza typu osobnosti českého a francouzského studenta zdůrazňující hlavní charakteristické rysy
Ivana KOŠAŘOVÁ -
Osobnosti kulturního života Plzně (vybrané významné osobnosti plzeňské činohry)
Markéta JESTŘÁBOVÁ -
Výuka tance a její vliv na formování osobnosti
Anna Knollová