Komunikace mezi učitelem a dítětem v mateřské škole – Bc. Jana PRUŠOVÁ
Bc. Jana PRUŠOVÁ
Master's thesis
Komunikace mezi učitelem a dítětem v mateřské škole
Communication between teacher and child in kindergarten
Anotácia:
Práce se věnuje komunikaci učitele v mateřské škole. Pedagogická komunikace je základ výchovně vzdělávacího procesu a ve velké míře se podílí na rozvoji dětí v předškolním věku. Vychází z teoretických poznatků vývojové psychologie dítěte, dále se zabývá pedagogickou komunikací a osobnostní učitele, a také samotným procesem realizace výchovně vzdělávacího procesu v mateřské škole. Praktická část je …viacAbstract:
The work is dedicated to communication of teacher in kindergarten. Educational Communication is the base of the educational process and extensively involved in the children development in preschool age. Based on theoretical knowledge of child developmental psychology, further discusses the pedagogical communications and teacher personality and also the very process of educational process realizatin …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zverejniť od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Dominika Stolinská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRUŠOVÁ, Jana. Komunikace mezi učitelem a dítětem v mateřské škole. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Pedagogy / Pre-School Education
Práce na příbuzné téma
-
Volnočasové aktivity žáků I. stupně a výchovně-vzdělávací činnost pedagoga na vesnických školách.
Irena Hrošová -
Výchovně vzdělávací činnost muzeí ve vztahu k seniorům na základě aktuálních gerontagogických poznatků
Barbora Honzíková -
Výchovně-vzdělávací činnost školní družiny z pohledu současných rodičů
Barbora Vanišová -
Role vychovatele při výchovně-vzdělávací činnosti v domově mládeže
Aneta Žihlová -
Výchovně vzdělávací činnosti v mateřských školách jako cílený prostředek pro rozvoj prosociálního chování u dětí
Eva BÍNEROVÁ -
Celoroční hra jako součást výchovně vzdělávací činnosti ve školní družině
Natálie Hanušová -
Pedagogické plánování výchovně vzdělávací činnosti v mateřské škole
Barbora Večeřová -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová
Názov
Vložil
Vložené
Práva