Analýza marketingových aktivit vybrané zoologické zahrady – Karolína DARTOVÁ
Karolína DARTOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit vybrané zoologické zahrady
Analysis of marketing activities of a chosen zoological garden
Anotace:
Zoologické zahrady patří v současné době mezi jeden z nejvýznamnějších a nejnavštěvovanějších cílů cestovního ruchu. Každý subjekt, který chce na trhu uspět, musí věnovat alespoň minimální pozornost, čas a finance marketingovým aktivitám, aby o sobě zvýšil povědomí veřejnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je odhalit zásadní nedostatky marketingové komunikace Zoologické a botanické zahrady města …víceAbstract:
Zoological gardens tend to be the most important and most visited tourist attractions. Every organization which wants to be successful must pay at least a little bit of attention, time, and money to marketing activities to raise public awareness. The main goal of this bachelor thesis is to reveal the essential failures in marketing communication of Zoological and Botanical Garden Pilsen. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DARTOVÁ, Karolína. Analýza marketingových aktivit vybrané zoologické zahrady. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR
Martin Krásný -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jana Kohoutová -
Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů
Klára Baboučková -
Komunikace managementu chovu zvířat zoologických zahrad k veřejnosti
Karolina Dufková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Marketingová komunikace Unie českých a slovenských zoologických zahrad, o. s.
Jaroslava Šnoblová -
Analýza marketingové komunikace ZOO Praha
Monika Glaserová -
Internetová marketingová komunikace ZOO Jihlava
Kristýna Ryšánková