Denisa Försterová
Bakalářská práce
Jumping
Jumping
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vypracovat marketingovou analýzu Jumping studia Corso v Jablonci nad Nisou a navrhnout zlepšení současné situace. Teoretická část práce se věnuje představení poměrně nového sportu Jumping. Zahrnuje informace o historii a zakladatelích, druhy Jumpingu, speciálně vyvinutých trampolínách a účincích cvičení Jumping na organismus. V další části práce je popsána marketingová …víceAbstract:
The main aim of this thesis was to elaborate a marketing analysis of the Jumping studio in Jablonec nad Nisou and propose an improvement of current situation. Theoretical part of the thesis introduces relatively new kind of sport, Jumping. This part also contains information about history, founders, types of Jumping, an especially developed trampoline and effects on human organism. Next part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Vrchovecká
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Försterová, Denisa. Jumping. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní
Práce na příbuzné téma
-
Organizace sportovní akce Jumping maraton
Anna Kolmanová -
Marketingová analýza produktu skákací boty
Josef Ženčák -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová