Jak nová média formují vztah interpreta a konzumenta? – Mgr. Bohdan Fridrich
Mgr. Bohdan Fridrich
Bakalářská práce
Jak nová média formují vztah interpreta a konzumenta?
How new media influence a relationship between a performer and a consumer?
Anotace:
Bakalářská práce Jak nová média formují vztah interpreta a konzumenta? zkoumá dopad nových médií na model hudební distribuce a model komunikace mezi interpretem, jeho marketingem a posluchačem. Shrnuje fenomény v hudební distribuci spojené s nástupem internetu, konkrétně remediaci obsahu, pirátství, fragmentaci obsahu a prostředí sociálních sítí. Snaží se na základě studie Power of Like od společnosti …víceAbstract:
The How new media influence a relationship between a performer and a consumer? explores the impact of new media on music distribution model and communication model between a performer, his marketing, and a listener. It summarizes phenomena in music distribution related to the emergence of the internet, specifically content remediation, piracy, content fragmentation, and the area of social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ruaa3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film
Lucie KŮRKOVÁ -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Moderní (digitální) formy distribuce hud by a úloha sociálních sítí
Eliška Pražáková -
Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů
Marian Zámečník -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Marketing a reklama v rámci social software
Štěpán Veselský -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková