Mgr. Bohdan Fridrich

Bakalářská práce

Jak nová média formují vztah interpreta a konzumenta?

How new media influence a relationship between a performer and a consumer?
Anotace:
Bakalářská práce Jak nová média formují vztah interpreta a konzumenta? zkoumá dopad nových médií na model hudební distribuce a model komunikace mezi interpretem, jeho marketingem a posluchačem. Shrnuje fenomény v hudební distribuci spojené s nástupem internetu, konkrétně remediaci obsahu, pirátství, fragmentaci obsahu a prostředí sociálních sítí. Snaží se na základě studie Power of Like od společnosti …více
Abstract:
The How new media influence a relationship between a performer and a consumer? explores the impact of new media on music distribution model and communication model between a performer, his marketing, and a listener. It summarizes phenomena in music distribution related to the emergence of the internet, specifically content remediation, piracy, content fragmentation, and the area of social networks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Oponent: Mgr. Martina Ivičič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta