BcA. Filip BERÁNEK

Diplomová práce

1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt

1. Theoretical part: I Miss my Pre-internet Brain 2. Practical part: a) Object b) Object
Anotace:
Táto teoretická diplomová práca sa zaoberá aktuálnou situáciou v súčasnej obrazovej kultúre. Táto teoretická diplomová práca sa nezaoberá otázkami ako napríklad spor analóg vs. di- gitál, nadávanie na súčasnú in áciu obrazu, hláškami, že fotograf je dnes každý, vplyvom internetu na vizualitu alebo možnosti šírenia obrazu v online prostredí.
Abstract:
This theoretical dissertation certainly does not to deal with issues such as the dispute analog vs. digital, complaining about the contemporary image in ation, situation that everyone is photographer today, the Internet's in uence on the visual image or sharing possibilities in the online environment. Contrary, this work deals with the current situation in contemporary image culture.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Petr Willert

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERÁNEK, Filip. 1. Teoretická část:\nl{}Postrádám svůj předinternetový rozum\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Objekt\nl{}b) volný výstavní soubor: Objekt. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie