Bc. Tereza Kičmerová

Master's thesis

Návrh změn stávající marketingové strategie značky Möllers

Proposed changes to the existing Möller's marketing strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrh změn marketingové strategie značky Möller's, která je známá svými omega-3 produkty. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část poskytuje přehled základních principů marketingu a jeho aplikace v praxi, včetně marketingového prostředí, strategie a mixu. Analytická část zkoumá historii značky, její podnikatelský subjekt …more
Abstract:
This master’s thesis focuses on the analysis and proposal of changes in the marketing strategy of the brand Möller's, which is known for its omega-3 products. The thesis consists of theoretical, analytical and suggestion parts. The theoretical part provides an overview of the basic principles of marketing and its application in practice, including the marketing environment, strategy and mix. The analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Reader: Jaroslav Dugas, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON