Ing. Maria Kiefer

Master's thesis

Tvorba nízkonákladové komunikační kampaně

Designing a low cost communication campaign
Abstract:
Cílem této diplomové práce je tvorba nízkonákladové komunikační kampaně pro společnost Aprofitail s.r.o. Práce je rozdělená do dvou základních částí. V rámci teoretické části jsou vymezené pojmy tykající se integrované marketingové komunikace a nízkonákladové marketingové komunikace, a detailně rozebrán postup tvorby komunikační kampaně. Tím, že vybraná společnost je poskytovatelem služeb na B2B trhu …more
Abstract:
The goal of this thesis is the development of a low cost communication campaign for the company Aprofitail s.r.o. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines terms relating to integrated marketing communication and low cost marketing communication, and analyses in detail the process of creating the communication campaign. As the chosen company is a service provider in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Černá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta