Tvorba školního vzdělávacího programu gastronomických oborů na Střední škole služeb v Bruntále – Bc. Marcela Bobocká
Bc. Marcela Bobocká
Diplomová práce
Tvorba školního vzdělávacího programu gastronomických oborů na Střední škole služeb v Bruntále
Making the school curriculum gourmet courses in hig school services Bruntále
Anotace:
Anotace Tato práce se zabývá problematikou tvorby Školních vzdělávacích programů, jež vychází z nových kurikulárních dokumentů v České republice. V teoretické části je popsána struktura žáků ve středním odborném a odborném učilišti. Dále potom zdravotní postižení se kterými se můžeme nejčastěji u těchto žáků setkat. V praktické části je analyzována úroveň tvorby Školních vzdělávacích programů u odborných …víceAbstract:
Annotation This dissertation is occupied with problems of a school educational programme creation. it comes out from new curriculum documentation in Czech Republic. There is described a structure of students at Secondary Special Service School and Secondary Service School in a theoretical part. There are also described health handicaps which we can often meet with the students. There are analyzed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v2fhz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ